VÍCE O SHIATSU
Co byste měli vědět nežli přijdete na shiatsu ?
Kdy je Shiatsu vhodné a jak často.
Jak probíhá vaše návštěva na Shiatsu .
KDY JE SHIATSU VHODNÉ A JAK ČASTO.
Na shiatsu můžete přijít aniž by Vás někde něco bolelo nebo jste měli nějaké zdravotní
komplikace. Zkrátka jen posílit tělo a ducha, tkzv. dobít baterky.
Nicméně shiatsu Vám může pomoci jak po fyzické tak psychické stránce. Procházíte
nějakým náročným obdobím po rozchodu , nebo jste dlouhodobě ve stresu a nevíte jak
z toho ven, je toho na vás moc ? Tak v takovýchto situacích , které čas od času mohou
potkat kohokoli z nás, je shiatsu opravdu vyjímečným pomocníkem. V těchto případech se
asi nejvíce osvědčily 2 - 3 návštěvy po čtrnácti dnech, kdy se klient skutečně zase začíná
cítit ve své kůži. A následně po třech týdnech, což se dá říci, že je takový standard. Ale i
přes to je to velmi individuální, někdo je ve vleku svých starostí už pěkně dlouho a je to
taky znát. Tady zase mají fantastický účinek dvě kratší shiatsu, krátce za sebou , do dvou
až pěti dnů.
Na shiatsu je dále vhodné přijít mají-li vaše fyzické potíže nejasný původ, to je např. různé
bolesti, návaly horka, bušení srdce, dušnost, třes, pocení, nevolnosti, slabosti, aj.. V těchto
případech se většinou jedná o problém trvající již delší dobu , není tedy třeba nic
uspěchat, tady se shiatsu nejčstěji opakuje asi jednou za tři týdny. Často se v těchto
případech stane , že některé symptomy odezní hned po první návštěvě a klient si může
myslet, že už má vyhráno. Ale je třeba tomu dát čas , aby tělo mělo dostatek času tyto
změny přijmout a přizpůsobit se
jim.
JAK PROBÍHÁ VAŠE NÁVŠTĚVA NA SHIATSU
Zpravidla přicházíte-li na shiatsu poprvé, tak před samotnou masáží je třeba si v krátkosti
říci co vás na shiatsu přivádí a jaká jsou vaše očekávání. U následujících návštěv je to
poměrně individuální a kromě samotné masáže podle potřeby věnujeme ještě 10 - 20 min
rozhovoru buď před nebo po shiatsu. Rozhovor je také poměrně důležitou součástí
návštěvy klienta na shiatsu, může se týkat různých doporučení nebo jen převážně tichého
a trpělivého naslouchání klientovi.